Instagram

Thursday, April 3, 2014

Graduation

Assalamualaikum dari bumi Malaysia.

Selepas 3 tahun perjalanan di bumi sakura, ALHAMDULILLAH grad dalam dalam bidang mechanical engineering. Tapi takde la gempak yang angpa semua. Semua nak habis degree & master kan. Nak buat camne kan, rezeki Allah da tentukan. Niat nak sambung kat jepun tidak kesampaian, so ape boleh buat, aku akan cuba cari apa Allah dah tentukan. Btw, syukur sangat walaupun diploma tapi sempat jugak cari pengalaman kat negara orang. 3 tahun sebelum pergi jepun & balik dari jepun, aku boleh rasa cara pemikiran aku da berubah banyak. Insya Allah dengan pengalaman & ilmu selama yang tak seberapa ni, sedikit sebanyak aplikasikan & guna dengan baik.

Jadi sekarang da ada kat Malaysia menanti reply dari company-company yang aku da hanatar resume minggu lepas. Lepas atau tak entah ler, doa jela mampu. Company2 yang aku mintak setakat ni semua company jepun. Sebab kalau boleh tak nak japanese yang ada dalam kepala ni hilang camtu jekan. Satu lagi sebab, sebab masih berharap nanti diberi peluang lagi kembali jumpa Ultraman.hehe Tu pun kalau ada rezeki la kan. Tak kesah da sangat sekarang. Apa yang ada dalam kepala sekarang cuma nak follow the flows yang da tertulis. 

Cukup setakat ni... tengah mengadap phone tunggu orang call. & satu lagi, jangan ada yang kecik hati sebab tak cakap yang aku da balik sebab kat fb da berlambak pic yang cakap aku da balik. 















信じる

No comments: