Instagram

Saturday, March 31, 2012

Kembali ke Negara Nobita

Assalamualaikum...

Cuti akhir sem pun da nak tamat, so tiba masanya untuk aq kembali ke tanah perjuangan. Dalam cuti yang lebih kurang 3minggu ni, tak banyak sangat memori manis yang sempat aq kutip kat Malaysia. Sekurang-kurangnya ada la jugak kan walaupun tak banyak. Terima kasih kalau anda rase anda termasuk dalam memori manis sy...terime kasih.

31 mac 2012 akhirnya tiba. Bertolak dari kota bharu ke LCCT lebih kurang pukul 9.25am dan sampai 25minit lebih awal dari jadual penerbangan pada pukul 10am. Kucing-kucing kat rumah semuanya nanges tengok tuan dy tinggal lagi. kesiann(kalau percaya tataw nak cakap pe dah). Dan sampai LCCT, bertolak ke Osaka tepat jam 2pm dan sampai lebih kurang pukul 8.05pm waktu jepun, 7.05pm waktu malaysia. Penat dan boring dalam flight tuhan saje yang taw. Nak tambang murah sangat kan, naekla la lagi airasia. Nasib baik kali ni tak tunda macam sebelum ni. Tidur bangun dan tidur balik, tak sampai-sampai jugak, games pun da habis aq maen. Memang bosan. Kaki-kaki pun habis cramp. huhu. Papepun alhamdulillah selamat sampai dengan sakura-sakura pun mekar menanti aq datang. Bawak awek-awek jalan jepun mase ni memang romantik habis la.opsss typo disana, awek je, bukan awek-awek.(padahal sorang pun tade..haha).

K da sampai, mase untuk berjuang... doakam lejayaan, keberkatan, kemudahan, dan kesabaran untuk aq tempuh hidup yang tak berapa tak senang kat negara nobita ni. Doakan tu, jangan taw bace jek.

p/s: entry ini ditulis mase kebosanan dalam flight.haha

INGAT DAKU DALAM DOAMU.
ASSALAMUALAIKUM(^。^)

2 comments:

Syazwan Che Deraman said...

tak dang nak jupo mg sid. :(

FAIS RAZAK said...

tula pasal... xdop mase sgt ekpon. xtubek mane sgt pun cti.